Belgisch forum voor aseksuelen

Ben je aseksueel? Zoek je contact met andere aseksuelen?

Belgisch forum voor aseksuelen            
Log in om je privéberichten te bekijken Log in om je privéberichten te bekijken
klik voor meer informatie
Wie is Bo?

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Belgisch forum voor aseksuelen -> Wie ben ik?
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Bo



Geregistreerd op: 23 Apr 2016
Berichten: 4
Woonplaats: Ichtegem

BerichtGeplaatst: 23-04-2016 16:11:54    Onderwerp: Wie is Bo? Reageren met citaat

Hello iedereen,

Ik heb dit forum aangemaakt omdat mensen gemakkelijker de weg zien te vinden naar andere mensen, andere aseksuele mensen...

In mijn zoektocht botste ik op veel woorden, veel types... een wereld waar ik gewoon niet in thuis was... en me heel erg onzeker heeft doen voelen....

Ik ben zelf een 36 jarige vrouw, aseksueel; maar romantisch wel aangetrokken tot vrouwen...
Ik hou van een zoen en een knuffel, lekker tegen elkaar kruipen... maar het seksuele deel, daar gruwel ik van en daar heb ik gewoon geen nood aan...
Het heeft jaren geduurd voor ik hier voor mezelf een woord of term kon opplakken en ik zal heus wel niet alleen zijn....

Ik hoop dat meerdere mensen de weg vinden naar dit forum en dat mensen elkaar kunnen ontmoeten...

Twijfels, vragen, zoekertjes.... je kan en mag hier met alles terecht!

Ik heb bewust geen theorie gezet op dit forum, die vind je voldoende online...

Verder ben ik zelf een enorme hondenliefhebber, hou van de kleine dingen in het leven en werk als opvoedster bij probleemjongeren....

Dat is zowat in het kort ikke....

groetjes,
x Bo
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Belgisch forum voor aseksuelen -> Wie ben ik? Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
Új lap - 1


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!
 

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
design by Html-Retro + Forecast
Vertaling door Lennart Goosens.
immo op Realo
Maak snel, eenvoudig en gratis uw eigen forum: Gratis Forum