Belgisch forum voor aseksuelen

Ben je aseksueel? Zoek je contact met andere aseksuelen?

Belgisch forum voor aseksuelen            
Log in om je privéberichten te bekijken Log in om je privéberichten te bekijken
klik voor meer informatie
verdwalen in info?

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Belgisch forum voor aseksuelen -> Ik ben aseksueel, en nu?
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Bo



Geregistreerd op: 23 Apr 2016
Berichten: 4
Woonplaats: Ichtegem

BerichtGeplaatst: 24-04-2016 20:36:52    Onderwerp: verdwalen in info? Reageren met citaat

Hoikes,

Ik zal zelf de spits maar afbijten....

I heb nog nooit zin in seks gehad, het zegt me helemaal niets ... integendeel, ik gruwel van het idee seks te hebben...

Nu ik ouder wordt was ik eigenlijk op zoek naar antwoorden en vond ook antwoorden, alleen vond ik alles zo overweldigend... las ik overal"ace", las ik types....
Het overspoelde me, want ik kon helemaal niet zeggen welke ace ik ben , laat staan welk type...
Verder ergerde ik me blauw aan het feit dat er maar 1 forum bestaat en dat dit Nederlands is( goed forum- daar slaat het niet op!) Maar waar zitten alle Belgische aseksuelen?
Hoe kunnen wij elkaar nu leren kennen als ik zie dat alle bijeenkomsten in Nederland doorgaan?

Ik weet dat er een facebook bestaat voor aces in België,maar mss wil je helemaal niet dat je echte naam gekend wordt,schuil je liever nog even in de anonimiteit?

Ik kies daarom net geen vele onderwerpen of ingewikkelde uitleg, maar gewoon een veilige plaats waar mensen elkaar anoniem kunnen leren kennen.... en belgen elkaar kunnen vinden...

Dat is alvast waar ik enorm naar op zoek ben, leuke vriendschappen, mss een soulmate???? Embarassed

groetjes,
x Bo
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Belgisch forum voor aseksuelen -> Ik ben aseksueel, en nu? Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
Új lap - 1


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!
 

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
design by Html-Retro + Forecast
Vertaling door Lennart Goosens.
immo op Realo
Maak snel, eenvoudig en gratis uw eigen forum: Gratis Forum